مشاوره سربازی

تعداد

خدمه دیگری به او اطلاع دادند که سوخت از هواپیما خارج می‌شود . با این حال ، او هلیکوپتر آسیب‌دیده را به پایگاه برگرداند .
پس از آن ، یک استخراج اضطراری از ۴۴ نیروی باقیمانده سفارش داده شد . در بین آن‌ها چهار عضو واحد خودشان بودند که زمانی که هلیکوپتر آن‌ها نابود شد ، آن‌ها را ترک کردند .
kettles دوباره برای بار سوم داوطلب بازگشت به منطقه فرود مرگبار شد که باعث شد شش هلی‌کوپتر به داخل و خارج از میدان نبرد بازگردند .
و او هنوز این کار را نکرده است.
گروهی متشکل از هشت سرباز گرفتار شده توسط آتش دشمن نتوانسته بودند به بالگردهای تخلیه دسترسی پیدا کنند . بنابراین kettles هلیکوپتر خود را برگرداند و بار چهارم بدون پشتیبانی هوایی اضافی برای نجات سربازان باقی مانده برگشت .
گروهبان "دویی " یکی از سربازان ایست که پس از مرگ نجات یافت . در یک بیانیه شهادت که به ارتش ارسال شد ، او شرح داد که چگونه تمام مردانش در جنگ مجروح شدند و آن‌ها تحت فشار شدید دشمن قرار گرفتند و سعی کردند میدان نبرد را تخلیه کنند.
او گفت : " ما متوجه شدیم که هنوز هشت نفر از ما روی زمین بودند و دیگر هلیکوپتر وجود نداشت . او نوشت : " همه ما فکر کردیم که برای این کار انجام داده‌ایم ، زمانی که در انتهای دره یک هلیکوپتر تنها را دیدیم که راه ما را هدایت می‌کرد .
" من متقاعد شده‌ام که اگر به خاطر شجاعت و اقدامات سرگرد kettles در ۱۵ مه ۱۹۶۷ نبود ، من امروز زنده خواهم بود ."
در طول مراسم اهدای مدال افتخار ، اوباما او را یک آمریکایی ناب خواند و از روی خودخواهی عمل کرد تا زندگی سربازان خود را نجات دهد .
اوباما گفت : " از بسیاری جهات ، چاک آمریکا است ، " برای تعداد زیادی سرباز آمریکایی که در نیم‌قرن پیش در ویتنام جان باخت ، چاک دلیل زندگی آن‌ها و بازگشت به خانه و بچه‌دار شدن است . همه درختان خانوادگی - - با اعمال این مرد ممکن شدند ."
kettles در تاریخ ۹ ژانویه ۱۹۳۰ بدنیا آمد و فرزند یک خلبان نیروی هوایی سلطنتی جنگ جهانی دوم ( نیروی هوایی ارتش آمریکا ) و نیروی هوایی جنگ جهانی دوم ( نیروی هوایی ارتش آمریکا ) بود.
او در حین شرکت در مدرسه عالی ادیسون در شهر دیربورن ، علاقه خود به پرواز در شبیه‌ساز پرواز شرکت فورد موتور فورد را پیدا کرد . پس از فارغ‌التحصیلی دبیرستان ، او در دانشگاه ایالتی میشیگان ( که در حال حاضر دانشگاه میشیگان شرقی است ) ثبت‌نام کرد و در آنجا به تحصیل مهندسی پرداخت . دو سال بعد او در سن ۲۱ سالگی به ارتش خدمت کرد .
kettles پیش از بازگشت به سال ۱۹۵۶ و تاسیس یک فورد dealership در Dewitt با برادرش ، به سفره‌ای کاری فعال در کره ، ژاپن و تایلند خدمت کرد .
او در پاسخ به این درخواست برای خدمت دوباره در سال ۱۹۶۳ ، زمانی که ایالات‌متحده درگیر جنگ ویتنام شده و به خلبانان نیاز داشت ، پاسخ داد . براساس اسناد نظامی ، kettles به عنوان یک فرمانده پرواز با شرکت Helicopter تهاجمی ۱۷۶th ، چهاردهمین گردان هوانوردی مستقر شده و از فوریه تا نوامبر ۱۹۶۷ به ویتنام اعزام شد . دومین سفر او در ویتنام از اکتبر ۱۹۶۹ تا اکتبر ۱۹۷۰ به طول انجامید .
پس از دریافت مدال افتخار ، kettles با تعدادی تفاوت دیگر مورد تقدیر قرار گرفت . او مدرک دکترای افتخاری خدمات عمومی را از EMU دریافت کرد ، جایی که قبلا ً مدرک خود را بدست‌آورده بود. EMU همچنین مرکز خدمات نظامی و کهنه سربازان خود را در افتخار ' در سال ۲۰۱۶ اعلام کرد .
مایکل وایز ، دستیار رئیس امور ارتش و سربازان قدیمی در EMU "گفت : " اقدامات او در زمان جنگ فوق‌العاده بودند و شغل او نمونه‌ای درخشان از تمام چیزهایی است که ما از سربازان قدیمی و افراد حاضر در حال خدمت به آن‌ها احترام می‌گذاریم .
منبع سایت
+ نوشته شده در دوشنبه 20 اسفند 1397ساعت 17:48 توسط روشن | | تعداد بازدید : 6

× بستن تبلیغات